System administrator working on laptop while looking to the server rack

Razgovor s voditeljem tima Stipom Babićm

Kada ste počeli raditi za Zeus Primu?

Za Zeus Primu počeo sam raditi 7. rujna 2020. Ove sam godine primio e-poruku za obljetnicu početka rada i smatram da je lijepo što su me podsjetili na to i što su mi zahvalili na tome što sam dio poduzeća. Uistinu mi je drago što sam odlučio postati članom poduzeća.

Kakvo je vaše dosadašnje iskustvo? (tim, atmosfera, kako se osjećate u svom radnom prostoru…)

Od mnogih prednosti rada za Zeus Primu najviše cijenim rad od kuće. Izbjegavanje putovanja na posao, ušteda vremena i rad iz udobnosti vlastitog doma golema su prednost i mislim da bi se svatko složio sa mnom u vezi s time. Ovo je situacija u kojoj smo se svi nekad našli: probudiš se, pogledaš kroz prozor i vidiš da pada kiša, a znaš da moraš požuriti na autobus ili tramvaj kako bi stigao u krcati i užurbani ured. Ovdje nije tako jer se tvoj ured nalazi u tvom domu. Osim toga, u Zeusu se nudi mnogo različitih projekata pa svakako možete pronaći nešto što vas zanima. Komunikacija između kolega i nadređenih jednostavna je i odvija se učinkovito pomoću naše interne aplikacije, u kojoj kolege mogu odmah prijaviti bilo kakav problem s kojim su se susreli. Iako radimo na daljinu, ne osjećamo se usamljeno. Ako se pojave nekakvi problemi, odmah se pozabavimo njima i odmah ih se riješi.

Recite nam nešto o svom promaknuću.

Promaknuće sam dobio neočekivano. Započeo sam s projektom koji je bio u ranim stadijima dok je radilo tek nekoliko agenata. Nakon nekog vremena tim je počeo rasti i Aleksandra, naša projektna menadžerica, nazvala me i ponudila mi da joj pomognem s nekim od njezinih zadataka. Prihvatio sam ponudu i od tada sam mnogo naučio te se još veselim novim stvarima koje ću naučiti tijekom rada za Zeus Primu.

Recite nam nešto o komunikaciji sa suradnicima.

Kao što sam već spomenuo, komunikacija je unutar poduzeća sjajna. Interna komunikacija mnogo je jednostavnija i dostupnija putem aplikacije. Larisa i Ostoja također su vrlo pristupačni i spremni pomoći kad se pojave problemi.

Kako se unutar poduzeća stvara osjećaj pripadnosti kada svi zaposlenici rade od kuće?

Zbog svakodnevne komunikacije s drugim kolegama, mjesečnih sastanaka licem u lice i povratnih informacija od tima, ne osjećam se usamljeno. U slučaju problema kolege mogu kontaktirati s nama putem različitih platformi ili nas mogu nazvati i problem će se riješiti što je brže moguće. Tu je važno da se aktualni problem odmah rješava i da kolega koji se s njime susreo zna da nije sam i da drugi rade na rješavanju problema dok komuniciraju s njim.